Business Coaching: Τι μπορεί να κάνει ο Business Coach για την επιχείρησή σας;
Σας υποστηρίζουμε και δημιουργούμε ένα γόνιμο και ασφαλές περιβάλλον συζήτησης και αναστοχασμού όπου η αποσυμπίεση και ο επαναπροσδιορισμό των στόχων του επιχειρηματία είναι το ζητούμενο.
Η αποσυμπίεση είναι το αποτέλεσμα της πρώτης συνεδρίας με έναν Business Coach. Η ανασυγκρότηση, η συστηματοποίηση, ο εξορθολογισμός και η εκτόξευση των στόχων, αποτελούν αντικείμενο των επόμενων συνεδριών. Πρόκειται για μια βραχυπρόθεσμή διαδικασία που στέφεται με απόλυτη επιτυχία.
Υπάρχουν συγκεκριμένα βήματα:
Αρχικά δημιουργούν ο επαγγελματίας με τον Business Coach την αποσύνδεση από το σήμερα με αυτά τα πρώτα 3 βήματα:
Σκεφτείτε τι είναι σημαντικό για εσάς ως επιχείρηση:
Ενώ είναι δελεαστικό να οδηγηθείτε κατευθείαν στο έργο της οργάνωσης και του εξορθολογισμού, είναι σημαντικό να συνδεθείτε με το επιχειρηματικό όραμά σας:
Τι είναι σημαντικό σε σας ως επιχείρηση; Εξυπηρέτηση πελατών? Ταχύτητα? Αποδοτικότητα?
Εξετάστε τις προτιμήσεις σας:
Στη συνέχεια, σκεφτείτε τον εαυτό σας. Ποιες είναι οι προτιμήσεις του δικού σας στυλ; Είστε μινιμαλιστικός, αποθηκεύεται όσο το δυνατόν πιο ψηφιακά ή σας αρέσει να έχετε τα πάντα στο χαρτί; Είσαι οπτικός άνθρωπος και θέλεις να δεις υπενθυμίσεις ή είσαι ακουστικός και βοηθάνε οι ήχοι από τις υπενθυμίσεις;
Οι αξίες της επιχείρησής σας καθώς και οι δικές σας προτιμήσεις θα επηρεάσουν τον τρόπο με τον οποίο συστηματοποιείτε και αυτοματοποιείτε τη δουλειά σας.
Εξοικονομήστε χρόνο για να κάνετε τα πράγματα να είναι εντάξει:
Ενώ είναι «ωραίο» να σκεφτείτε τι μπορείτε να κάνετε, το να πραγματοποιηθούν είναι το κλειδί για την επιχειρηματική επιτυχία. Αυτή τη στιγμή του έτους (ή ως αλλαγή εποχής) μπορεί να είναι χρήσιμο να αναθεωρήσετε και / ή να καθαρίσετε.
Στην συνέχεια εξετάζουν με τον Business Coach τις παρακάτω 4 περιοχές της επιχείρησής σας προκείμενου να γίνει η ανασυγκρότηση.
ΤΟΜΕΑΣ 1: Χρηματοοικονομικά.
Έσοδα – Τι έχει δημιουργήσει εισόδημα για εσάς; Τι δεν έχει; Τι παρατηρείτε σχετικά με την ταμειακή ροή;
Τιμολόγηση-Έχουν τιμολογηθεί όλα όπως θα έπρεπε; Τι τιμολόγια εξακολουθούν να είναι ανοικτά και πρέπει να πληρωθούν;
Έξοδα – Ποια είναι τα πάγια έξοδα που έχετε στην επιχείρησή σας; Είναι αυτά ευθυγραμμισμένα με αυτά που έχετε εγγράψει στον προϋπολογισμό; Υπάρχει κάτι που πρέπει να αλλάξετε ή να μειώσετε ξανά; Ποιες ήταν οι κύριες δαπάνες σας μέχρι σήμερα; Υπάρχει κάτι που πληρώνετε για αυτό που δεν χρησιμοποιείτε; Χρειάζεται κάτι για ανανέωση; Ποιες αλλαγές θα μπορούσαν να γίνουν στις δαπάνες σας; .
ΤΟΜΕΑΣ 2: Διοικητικό
Σκεφτείτε το FARP: File it, Action it, Read it OR Purge it
Αρχειοθετήστε, ενεργήστε, διαβάστε το ή Αφαιρέστε το.
Τα αρχεία σας είναι ασφαλή;
Τι πρέπει να αναθεωρηθεί;
Είναι όλα αποθηκευμένα και ασφαλισμένα όπως θα θέλατε;
Έχετε δημιουργήσει αντίγραφα ασφαλείας πρόσφατα;
ΤΟΜΕΑΣ 3: Μάρκετινγκ
Τι λειτουργεί για εσάς στο μάρκετινγκ; Τι μπορεί να χρειαστεί να μειωθεί όσον αφορά το χρόνο που δαπανάται; Τι πρέπει να λάβει περισσότερο χρόνο; Θα βοηθούσε να συνδυάσει τα κοινωνικά μέσα και τις παραδοσιακές προσεγγίσεις (μιλώντας, γράφοντας εκθέσεις) κ.λπ;
ΤΟΜΕΑΣ 4: Συστήματα και Αυτοματισμοί
Ποιοι είναι οι άνθρωποι που εσείς ή άλλοι στην ομάδα σας θα χρειαστεί να προσεγγίσουν τακτικά; Ποια είναι τα προγραμματισμένα σημεία επικοινωνίας σας φέτος;
Τέλος σε συνεργασία με τον Business COACH γίνεται η συμπλήρωση και έναρξη του πλάνου δράσης.
Πρέπει να ολοκληρώσετε κάθε εργασία ή υπάρχουν κάποια καθήκοντα που θα μπορούσαν να μεταβιβαστούν; Ποιες είναι οι σχετικές προτεραιότητες αυτών των καθηκόντων; Ποια είναι τα κορυφαία σας 3;
Όπως ο Peter Drucker έχει γράψει: «Ότι δεν έχει προγραμματιστεί , δεν έχει πραγματοποιηθεί».
Η Δομή της συνεργασίας μας:
Αρχική αξιολόγηση (ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια)-μετρήσιμα.
Δέκα συναντήσεις συνολικής διάρκειας 2 ωρών και διάστημα 4 μηνών
Τελική συνάντηση
Καταγραφή και παράδοση αποτελεσμάτων
Συνολικός χρόνος: 10×2=20 ώρες
Συνολικό Κόστος: Ενημέρωση κατόπιν ραντεβού