Τεχνικές Επαγγελματικών πωλήσεων
Tο σεμινάριο αυτό προσπαθεί να καλύψει τις συνεχώς εξελισσόμενες σύγχρονες ανάγκες των Πωλητών και έχει ως σκοπό:
- Να δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να ανανεώσουν και να διευρύνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις,
- Να εξοικειωθούν με τα νέα δεδομένα και τις νέες απαιτήσεις της αγοράς,
- Να μάθουν νέες εξελιγμένες τεχνικές πωλήσεων,
- Να εξασφαλίσει την άμεση εφαρμογή των τεχνικών πωλήσεων,
- Να τους δώσει τη δυνατότητα να αντιμετωπίζουν και να χειρίζονται με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα όλες τις καταστάσεις που προκύπτουν
- Να τους επιτρέψει να κάνουν παρουσιάσεις με μεγαλύτερη ευκολία, όπως επίσης να κλείνουν πωλήσεις και να ζητούν παραγγελίες με μεγαλύτερη άνεση
Σε ποιους απευθύνεται;
- Στους νέους πωλητές
- Στους πεπειραμένους πωλητές
- Στους προϊσταμένους και τους διευθυντές πωλήσεων που επιθυμούν να εφαρμόσουν νέες τεχνικές,
- Στους εκπαιδευτές πωλήσεων.
Α’ ΕΝΟΤΗΤΑ : Τεχνικές πωλήσεων
Περιεχόμενα :
- Εισαγωγή στο Marketing:
- Εισαγωγή στην πώληση
- Εισαγωγή στην επικοινωνία
- Προγραμματισμός πριν από την επίσκεψη –
- Σχεδιασμός προσέγγισης,
- Τα στάδια μιας επιτυχημένης πώλησης
- Προγραμματισμένη επίσκεψη
- Η παρουσίαση στις πωλήσεις,
- Τεχνικές καλής παρουσίασης,
- Η τεχνική πώλησης με οπτικά βοηθήματα,
- Ασκήσεις
- Εξυπηρέτηση πελατών – Χειρισμός αντιρρήσεων και παραπόνων πελατών, Κατηγορίες και είδη αντιρρήσεων και παραπόνων, Τεχνικές αντιμετώπισης των αντιρρήσεων και των παραπόνων
- Σκηνοθετημένες παρουσιάσεις
Εξυπηρέτηση πελατών πριν και μετά την πώληση
‘’Μοναδικός λόγος ύπαρξης μιας επιχείρησης είναι η εξυπηρέτηση των πελατών της P.DRUCKER
H εξυπηρέτηση αποτελεί ζητούμενο για πολλές επιχειρήσεις σήμερα και εξακολουθεί να είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας.
Σκοπός του σεμινάριου είναι να παρουσιάσει την αξία της εξυπηρέτησης και τρόπους αποτελεσματικής υλοποίησης της.
Β’ ΕΝΟΤΗΤΑ : Εξυπηρέτηση Πελατών
Περιεχόμενα:
- Ο ρόλος της εξυπηρέτησης στην σύγχρονη επιχείρηση
- Σχέση της εξυπηρέτησης με τον πελάτη (Μύθοι – Αλήθειες – Οράματα )
- Ποιοι είναι οι στόχοι της εξυπηρέτησης
- Αποτελεσματική – Μη αποτελεσματική εξυπηρέτηση
- Χάραξη στρατηγικής εξυπηρέτησης πελατών
- Κανόνες σωστής εξυπηρέτησης
- Οφέλη αποτελεσματικής εξυπηρέτησης
- Τι πιστεύουν οι πελάτες
- Role Plan
- Βίντεο
Τόπος : Στον εκπαιδευτικό χώρο της Active Coaching ή στο δικό σας χώρο ή μέσω της επαγγελματικής πλατφόρμας ZOOM.
Ημέρες και ώρες διεξαγωγής: Κατόπιν συνεννόησης
Εισηγητής/ Coach : Καλλιόπη Γκόρη, ACC, Business Coach, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων
Με υπευθυνότητα, αναλαμβάνει να συνοδέψει τους ατομικούς και επαγγελματικούς στόχους των ανθρώπων που την εμπιστεύονται ώστε να οδηγηθούν στην επίτευξή τους.
Με σοβαρότητα υποστηρίζει τη μαθησιακή διαδικασία των πελατών της προκειμένου να συνδεθούν με τον καλύτερο εαυτό τους και τη δυναμικότητά τους.
Με συνέπεια απέναντι στο ρόλο της ως coach, εκπαιδεύτρια και μέντορας, δεσμεύεται για τα μακροχρόνια αποτελέσματα της διαδικασίας.